poniedziałek, 23 czerwca 2014

Boring day

Dzisiaj jak dla kogo dzień fajny, niestety dla mnie nie. Ale bardzo się cieszę, że już za parę dni HOLIDAY! Pewnie każdy się cieszy, w końcu będzie trochę relaksu, bo aż 2 miesiące haha. Jakie macie plany na wakacje? Wpisujcie w komentarzach, chcę aby w końcu ktoś zaczął oglądać tego bloga, jak go tak można już nazwać, bo przecież dopiero się uczę prawda?
A jak będą chłodne, deszczowe lipcowe lub sierpniowe dni TO CO WTEDY?Co wtedy będziemy robić w domu? Ja mam już sposoby na nudy deszczowy, chłodny dzień jak dzisiaj:
  • SPRZĄTANIE - bardzo fajne zajęcie jak dla kogo, bardzo szybko czas przy tym płynie
  • RELAKS Z KSIĄŻKĄ - osobiście czytać nie lubię, no niestety taka już jestem, ale niektórzy uwielbiają je czytać, to można dowiedzieć się o jakiejś fajnej książce i ją przeczytać.
  • FILMY - można obejrzeć fajne, ciekawe, śmieszne komedie lub straszne horrory budzące krew w żyłach.
  • ZAPROSIĆ ZNAJOMYCH DO DOMU NA PYSZNĄ PIZZĘ - fajny sposób, można się pośmiać i zajadać pizzę ze znajomymi przykładowo jak wyżej podałam przy filmie 
  • MOŻNA TEŻ ZAPROSIĆ PRZYJACIELE/PRZYJACIÓŁKĘ - i wspólnie samemu coś ugotować 
  • MAKE-UP - stosować/próbować jakiś fajny makijaż na imprezę/do szkoły/ na podryw haha ( żart )
  • HMM? SZTUKA? - możemy wziąć kartkę, pisaki, farby, kredki i zrobić jakiś fajny obraz o czymś przyjemnym co nas inspiruje
  • KARAOKE - można jak ktoś lubi sobie troszkę pośpiewać.
  • SŁUCHANIE MUZYKI - na całą parę
  • PRZYJEMNY SEN - jak mi się bardzo nudzi i nic zarazem mi się nie chcę idę sobie pokimać

Brak komentarzy: