poniedziałek, 23 czerwca 2014

Blog is my hobby


To dzisiaj już 3 post.. no ale co zrobisz? nic nie zrobisz. Pokochałam blogowanie. To jest coś co jest idealne dla mnie. Tą pasję w sobie już dawniej mogłam odnaleźć. Mówiłam sama do siebie: "Wiktoria, załóż bloga'' ale z lenistwa nie zakładałam. A tak bym bardziej się odnalazła i może już miała już jakiś czytelników mego bloga. Wiecie co? BARDZO TĘSKNIE ZA DAWIDEM, DZIELIŁO MNIE Z NIM 10M,A TERAZ? TERAZ SETKI KILOMETRÓW- tęsknota, to najgorszy ból, przyznaję się do tego.
A teraz może wy napiszcie w komentarzach swoje pasje, plany na przyszłość może jakaś pasja nas łączy. Jutro dodam coś:)






*** 
zdjęcia z dzisiaj
bluzka - new yorker

1 komentarz:

Gronercik pisze...

Można kochać blogowanie, ale nie radzę dodawać kilka postów dziennie, bo inni mogą nie chcieć tyle czytać :D

Życzę udanych wakacji i zapraszam do siebie :)
www.pattiexdd.blogspot.com