poniedziałek, 23 czerwca 2014

3 - I love to listen to music!

Uwielbiam, wręcz kocham słuchać muzyki różnego rodzaju. Nie mam ulubionego przeze mnie rodzaju muzyki. Lubię wszystkie gatunki oprócz niejakiego metalu, jezzu. Co teraz gra u Was w głośnikach? U mnie Kamil Bendarek- Chodź ucieknijmy . Bednarek jest cudowny, dopiero teraz to zauważyłam. Bardzo też cenię sobie utwór Jemes'a Arthur'a IMPOSSIBLE . Możecie do mnie pisać na facebook'u, jakieś utwory przez Was lubiane, szanowane. Link do mojego profilu na fejsie, macie po boku.
Powinnam jeszcze napisać o moim jedynym idolu, jakiego kocham nad życie od 13.07.2013 roku DAWIDZIE KWIATKOWSKIM- tak to on, spełnił moje marzenie. Po raz pierwszy zobaczyłam go 9 dni temu 14.06, w Grudziądzu. Jest świetny, nie wyobrażam sobie już życia bez niego. W tak szybkim czasie zaczął spełniać marzenia. On pomaga nam rozwijać nasze zainteresowania, pasję, naszą rodzinną miłość. NEVER SAY NEVER! Nigdy, ale to nigdy się nie poddawajcie.






Brak komentarzy: